Mi az az EKÁER?
A 2015. január 1-én bevezetett rendszer célja, a jogkövető piaci szereplők pozíciójának erősítése, az áruforgalom átláthatóbbá tétele, az emberi egészséget veszélyeztető élelmiszerekkel kapcsolatos visszaélések kizárása és a szállítmányozással kapcsolatos úgynevezett “csalárd” adózói magatartás visszaszorítása.
QuickLog időkapu rendszer és az EKÁER szám kapcsolata
A QuickLog időkapu rendszerrel lehetőség van automatikus EKÁER szám készítésére. Az EKÁER szám elkészítése az időpont foglalás befejezésével megtörténik. Az időpontfoglalást az időkapu rendszerben az Ön szállítmányozó partnerének munkatársa készíti el, ezzel Önnek munkaidőt és pénzt takarít meg a QuickLog megoldása. Ez EKÁER szám elkészítéséhez az áruhoz kapcsolódó számos adatot pontosan szükséges ismerni, és megadni. Ezt természetesen nem bízza a szoftver a szállítmányozó munkatársára teljes mértékben. A QuickLog képes azonosítani az egyes tételeket, árucikkeket egy egyedi azonosító alapján, és megtenni az EKÁER szám igénylést a háttérben. Már csak az az egy kérés maradt megválaszolatlan a folyamat rövid leírását illetően, hogy az egyedi azonosítóval ellátott tételek, árucikkek milyen módon töltődnek be a rendszer adatbázisába. A QuickLog az adatinterfacen keresztül fogadja az Ön által összeállított Excel táblázatot, mely tartalmazza az egyedi azonosítókat és az áruhoz tartozó összes szükséges információt az EKÁER szám igényléshez. Ezzel minimálisra csökkentve az emberi tényezőt, a hiba lehetőségét.
Előnyök
- Az Ön munkatársa helyett a szállítmányozó munkatársa végzi el az időpontfoglalást, és az EKÁER szám igénylést
- A szállítmányozó munkatársa a nap bármely szakában megváltoztathatja foglaláshoz tartozó a rendszámokat, az áru tömegét, termékek listáját az Ön közreműködése nélkül.
- A QuickLog monitorozza az esetleges hibákat, és küld egy összefoglaló riportot a megadott e-mail címre, ha eltérést talált az EKÁER és a saját adatbázisában található adatok között.
- A QuickLog időkapu értesíti Önt, ha közeleg egy aktív EKÁER szám lejárati időpontja.
Hogyan is történik ez lépésről lépésre?
- Az egyedi azonosítóval ellátott árucikkek, tételek betöltése az adatbázisba
- A szállítmányozó munkatársa időpontfoglaláskor csak begépeli az egyedi azonosítót a megfelelő mezőbe, és rendszer automatikusan kitölti a szükséges mezőket
- A megadott egyedi azonosító, és raklap szám alapján a rendszer kiszámítja a rakodás időtartamát, és felkínálja a lehetséges szabad időpontokat
- A szállítmányozó munkatársa kiválasztja a számára megfelelő időpontot
- Elkészült az időpontfoglalás, és az EKÁER szám
A QuickLog időkapu rendszer segít Önnek kihasználni maximálisan az informatika által nyújtott lehetőségeket, és ezzel növelni vállalata hatékonyságát.
(x)